Foto
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch zijn wij blij met klagende klanten en willen wij maar al te graag horen wat er volgens jouw anders en/of beter moet. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Op deze manier zullen volgende klanten een nog betere ervaring met ons hebben, iets waarvoor jij dan gezorgd hebt. 

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens
Spits automotive B.V.
Postbus 3
7680AA Vroomshoop

T |   085 - 30 32 731
E |   info@spits-automotive.nl


Na ontvangst van jouw klacht, bespreken wij deze en brengen we jou op de hoogte van onze vervolgactie(s).
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.
 
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar SPiTS automotive BV bij is aangesloten.